Blaa!

TOIMITUSEHDOT


Maksutavat

1. Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. 

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asia...

2. Paypal (www.paypal.com)

Toimitustavat & Palautukset (Toimitusehtoja päivitetty 30.6.19)

Suomen Posti | Smartpost, Postin postipaketti

  • Hinta Suomeen 5,90 € / lähetys tai Postin Pikkupaketti (kirjekokoiset) 3,50 €.
  • Yli 150 euron tilaukset toimitamme veloituksetta.
  • Tuotteiden vaihto ja osapalautus on ilmaista.
  • Palauttaessasi koko tilauksen veloitamme 5,90 € palautuskuluja.
  • Noutamatta jätetystä, meille palautuvasta paketista veloitamme 15,00 € käsittelykulut ja palautamme alkuperäisen postikulun.

    Saat saapumisilmoituksen joko tekstiviestillä tai kirjeellä, kun lähetyksesi on noudettavissa valitsemastasi noutopisteestä. Noutopistevalikoima kattaa kaikki Suomen Postin toimipisteet.

Saat tilauksesi seurantatunnuksen tilausvahvistuksen yhteydessä, jolla pääset seuraamaan lähetyksen kulkua. Lähetys luovutetaan henkilötodistusta ja allekirjoitusta vastaan. 

Tarvittaessa sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteita neljäntoista (14) päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteiden vaihtaminen on sinulle ilmaista.

Lisätietoja palauttamisesta saat ”Palautukset” –sivulta ja tilauksen mukana tulleesta palautuskortista.


Toimitusaika

Tilausten normaali toimitusaika on 2-6 vuorokautta. Ruuhka-aikoina pidempään. Besign Oy:llä (Blaa & Ballot) on korvauksetta oikeus olla toimittamatta tuotteita, jotka ovat inhimillisten virheiden tai teknisten ongelmien vuoksi verkkokaupasta tilattavissa, mutta joita ei ole varastossa. 

Palautusohje 

Palautus tulee tehdä 14 vrk:n sisällä sen noutamisesta. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake. Pakkaa käyttämättömät ja myyntikuntoiset tuotteet huolellisesti ja kosteuden kestävästi. Laita palautuslomake paketin sisälle.

Valitse Postin palautustapasi:

  1.  ja tilaa palautuskoodi Postin sivuilta osoitteesta: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/
  2. Palauta käyttäen lähetyksen mukana tullutta palautusosoitekorttia. Liimaa palautusosoitekortti paketin päälle ja jätä paketti mihin tahansa Postin palvelupisteeseen tai Smartpost-automaatin paketit ja palautukset -luukkuun. 
  3. Palauta ohut ja kevyt lähetys jättämällä se kirjelaatikkoon. Jos palautettava lähetys on alle 3 cm paksu ja painaa alle 2 kg, voit jättää sen kirjelaatikkoon. Kirjoita lähetyksen päälle:

ASIAKASPALAUTUS
Besign Oy
Palautustunnus 634990
Ideaparkinkatu 4, 
37570 Lempäälä

Viallisen tuotteen palautus 

Kaikista vaihdoista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika on tuotteen noudosta 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset 

Tarkista paketin ulkoinen kunto heti vastaanottaessasi tilaustasi noutopaikasta.

Reklamoi mahdolliset vauriot noutopaikkaan heti vastaanoton yhteydessä.

Jos toimituksen sisältö on rikkoontunut tai on muusta syystä viallista ota yhteyttä meihin: info@blaa.fi. Korvaamme vialliset tuotteet ainoastaan uudella samanlaisella tai samanarvoisella nimikkeellä.


Yhteystiedot 

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi,

- Puhelimella numerosta 040 727 4591 (ark 10-20)

Ostoskorisi on tyhjä