TUOTTEIDEN PALAUTUKSET JA TYYTYVÄISYYSTAKUU
Kiitämme tilauksestasi ja toivomme, että olet siihen tyytyväinen.
Tarvittaessa sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa myyntikuntoisia ja käyttämättömiä tuotteita neljäntoista (14) päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja kosteuden kestävästi. Tuotteissa tulee olla kiinni niiden alkuperäiset laput.
Mikäli tilattujen tuotteiden yhteissumma on tilatessa yli 100€ ja asiakas palauttaa osan tuotteista niin, että jäljelle jäävä tilauksen loppusumma on alle 100€, vähennämme toimituskulun (postipaketti 5,90€, kotipaketti 8,90€) asiakkaalle hyvitettävästä summasta.
Tuotteita saa sovittaa kuten se olisi myymälästä ostettaessakin mahdollista tuotteen myyntikunnon kärsimättä.
Miten palautan tuotteita?
Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuotteet. Palautuksissa saattaa kestää Postin ruuhkista riippuen muutamasta päivästä muutamaan viikkoon.
Palautus
Tarvittaessa voit kysyä lisätietoja sähköpostilla: info@blaa.fi tai numerosta 040 837 7565.
TOIMITUSEHDOT
Maksutavat
1. Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asia...
2. Paypal (www.paypal.com)
Toimitustavat & Palautukset (Toimitusehtoja päivitetty 6.5.2020)
Suomen Posti | Smartpost, Postin postipaketti
Saat tilauksesi seurantatunnuksen tilausvahvistuksen yhteydessä, jolla pääset seuraamaan lähetyksen kulkua. Lähetys luovutetaan henkilötodistusta ja allekirjoitusta vastaan.
Tarvittaessa sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteita neljäntoista (14) päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteiden vaihtaminen on sinulle ilmaista.
Lisätietoja palauttamisesta saat ”Palautukset” –sivulta ja tilauksen mukana tulleesta palautuskortista.
Toimitusaika
Tilausten normaali toimitusaika on 2-6 vuorokautta. Ruuhka-aikoina pidempään. Besign Oy:llä (Blaa & Ballot) on korvauksetta oikeus olla toimittamatta tuotteita, jotka ovat inhimillisten virheiden tai teknisten ongelmien vuoksi verkkokaupasta tilattavissa, mutta joita ei ole varastossa.
Palautusohje
Palautus tulee tehdä 14 vrk:n sisällä sen noutamisesta. Merkitse palautuslomakkeeseen/tilausvahvistukseen palautettavat tuotteet. Pakkaa käyttämättömät ja myyntikuntoiset tuotteet huolellisesti ja kosteuden kestävästi. Laita palautuslomake paketin sisälle.
Valitse Postin palautustapasi:
Viallisen tuotteen palautus
Kaikista vaihdoista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika on tuotteen noudosta 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Tarkista paketin ulkoinen kunto heti vastaanottaessasi tilaustasi noutopaikasta.
Reklamoi mahdolliset vauriot noutopaikkaan heti vastaanoton yhteydessä.
Jos toimituksen sisältö on rikkoontunut tai on muusta syystä viallista ota yhteyttä meihin: info@blaa.fi. Korvaamme vialliset tuotteet ainoastaan uudella samanlaisella tai samanarvoisella nimikkeellä.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi,
- Arkisin klo 9.00-15.00 puh. 040-837 7565.