Palautukset | Blaa
TUOTTEIDEN PALAUTUKSET JA TYYTYVÄISYYSTAKUU
Kiitämme tilauksestasi ja toivomme, että olet siihen tyytyväinen.
Tarvittaessa sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa myyntikuntoisia ja käyttämättömiä tuotteita neljäntoista (14) päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja kosteuden kestävästi. Tuotteissa tulee olla kiinni niiden alkuperäiset laput.
- Tuotteiden vaihto on ilmainen. Osapalautus on ilmaista, jos palauttamattomien tuotteiden loppusumma Lähellä-paketeissa ylittää 100€ ja Kotijakelu-paketeissa 150€.
- Palauttaessasi koko tilauksen veloitamme 5,90€ palautuskuluja ja Kotijakelu-paketeista 11,90€ palautuskuluja
- Noutamatta jätetystä, meille palautuvasta paketista veloitamme 15,00 € käsittelykulut ja palautamme alkuperäisen postikulun.
Mikäli tilattujen tuotteiden yhteissumma oikeuttaa ilmaiseen toimitukseen ja asiakas palauttaa osan tuotteista niin, että ilmaisen toimituksen raja ei enää täyty, perimme toimituskulun (Lähellä-paketissa 5,90€, Kotijakelussa 11,90€) asiakkaalle hyvitettävästä summasta.
Tuotteita saa sovittaa kuten se olisi myymälästä ostettaessakin mahdollista tuotteen myyntikunnon kärsimättä.
Miten palautan tuotteita?
- Käytämme Klarnan ja Paypalin maksunvälityspalveluita. Seuraa heiltä saamiasi ohjeita maksujen suhteen.
- Merkitse kuittiin mitä tuotteita palautat ja palautuksen syy. Laita se samaan pakettiin palautettavien tuotteiden kanssa. Mainitse kuittiin merkitsemällä myös vaihdosta, jos haluat vaihtaa tuotteita toiseen. Pidätämme oikeuden tuotteen loppumisesta johtuvaan saatavuusongelmaan, mikäli vaihdosta ei ole sovittu ensin sähköpostilla; info@blaa.fi.
Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuotteet. Palautuksissa saattaa kestää Matkahuollon ruuhkista riippuen muutamasta päivästä muutamaan viikkoon.
Palautus
- Palauta käyttäen lähetyksen mukana tullutta palautusosoitekorttia. Liimaa palautustarra paketin päälle ja jätä paketti Matkahuollon kuljetettavaksi.
Tarvittaessa voit kysyä lisätietoja sähköpostilla: info@blaa.fi.