Maksutavat
1. Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asia...
2. Paypal (http://www.paypal.com)
Toimitustavat ja palautukset (Toimitusehtoja päivitetty 3.1.2023)
Suomen Posti | Smartpost, Postin postipaketti
Hinta Suomeen 5,90 € / lähetys tai Postin Pikkupaketti (kirjekokoiset) 3,50 €, Postin Kotipaketti 8,90 €.
Mikäli tilattujen tuotteiden yhteissumma on tilatessa yli 100€ ja asiakas palauttaa osan tuotteista niin, että jäljelle jäävä tilauksen loppusumma on alle 100€, vähennämme toimituskulun (postipaketti 5,90€, kotipaketti 8,90€) asiakkaalle hyvitettävästä summasta.
Saat saapumisilmoituksen joko tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun lähetyksesi on noudettavissa valitsemastasi noutopisteestä. Noutopistevalikoima kattaa kaikki Suomen Postin toimipisteet.
Saat tilausvahvistuksen yhteydessä tilauksesi seurantatunnuksen, jolla pääset seuraamaan lähetyksen kulkua. Lähetys luovutetaan henkilötodistusta ja allekirjoitusta vastaan.
Tarvittaessa sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteita neljäntoista (14) päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteiden vaihtaminen on sinulle ilmaista.
Lisätietoja palauttamisesta saat ”Palautukset” –sivulta ja tilauksen mukana tulleesta tilausvahvistuksesta.
Toimitusaika
Tilausten normaali toimitusaika on 2-6 vuorokautta. Ruuhka-aikoina pidempään. Besign Oy:llä (Blaa) on korvauksetta oikeus olla toimittamatta tuotteita, jotka ovat inhimillisten virheiden tai teknisten ongelmien vuoksi verkkokaupasta tilattavissa, mutta joita ei ole varastossa.
Palautusohje
1.Merkitse kuittiin mitä tuotteita palautat ja palautuksen syy.
2. Pakkaa käyttämättömät ja myyntikuntoiset tuotteet huolellisesti ja kosteuden kestävästi.
3. Laita kuitti paketin sisälle.
Palautus tulee tehdä 14 vrk:n sisällä tilauksen noutamisesta.
Palauttaminen
Viallisen tuotteet, reklamaatiot ja erimielisyystilanteet
Jos tuotteessa ilmenee vikaa, on asiakkaalla oikeus tehdä tuotteesta reklamaatio kohtuullisen ajan kuluessa virheen huomaamisesta. Reklamaatio kahden kuukauden kuluessa virheen huomaamisesta katsotaan aina kohtuulliseksi ajaksi. Otathan meihin kuitenkin yhteyttä mahdollisimman pian, jos haluat reklamoida tuotteesta. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen ja kaikista vaihdoista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.
Mahdolliset erimielisyystilanteet pyritään aina ensisijaisesti ratkaisemaan asiakkaan ja kauppiaan välillä. Kuluttajalla on kuitenkin oikeus saattaa asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Saat lisätietoa aiheesta kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta: Etusivu - Kuluttajariitalautakunta
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Tarkista paketin ulkoinen kunto heti vastaanottaessasi tilaustasi noutopaikasta.
Reklamoi mahdolliset vauriot noutopaikkaan heti vastaanoton yhteydessä.
Jos toimituksen sisältö on rikkoontunut tai on muusta syystä viallista ota yhteyttä meihin: info@blaa.fi. Korvaamme vialliset tuotteet ainoastaan uudella samanlaisella tai samanarvoisella nimikkeellä.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi,
- Puhelimella numerosta 040 837 7565 (arkisin klo 10-15)
TOIMITUSEHDOT
Maksutavat
1. Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asia...
2. Paypal (www.paypal.com)
Toimitustavat & Palautukset (Toimitusehtoja päivitetty 6.5.2020)
Suomen Posti | Smartpost, Postin postipaketti
Saat tilauksesi seurantatunnuksen tilausvahvistuksen yhteydessä, jolla pääset seuraamaan lähetyksen kulkua. Lähetys luovutetaan henkilötodistusta ja allekirjoitusta vastaan.
Tarvittaessa sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteita neljäntoista (14) päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteiden vaihtaminen on sinulle ilmaista.
Lisätietoja palauttamisesta saat ”Palautukset” –sivulta ja tilauksen mukana tulleesta palautuskortista.
Toimitusaika
Tilausten normaali toimitusaika on 2-6 vuorokautta. Ruuhka-aikoina pidempään. Besign Oy:llä (Blaa & Ballot) on korvauksetta oikeus olla toimittamatta tuotteita, jotka ovat inhimillisten virheiden tai teknisten ongelmien vuoksi verkkokaupasta tilattavissa, mutta joita ei ole varastossa.
Palautusohje
Palautus tulee tehdä 14 vrk:n sisällä sen noutamisesta. Merkitse palautuslomakkeeseen/tilausvahvistukseen palautettavat tuotteet. Pakkaa käyttämättömät ja myyntikuntoiset tuotteet huolellisesti ja kosteuden kestävästi. Laita palautuslomake paketin sisälle.
Valitse Postin palautustapasi:
Viallisen tuotteen palautus
Kaikista vaihdoista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika on tuotteen noudosta 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Tarkista paketin ulkoinen kunto heti vastaanottaessasi tilaustasi noutopaikasta.
Reklamoi mahdolliset vauriot noutopaikkaan heti vastaanoton yhteydessä.
Jos toimituksen sisältö on rikkoontunut tai on muusta syystä viallista ota yhteyttä meihin: info@blaa.fi. Korvaamme vialliset tuotteet ainoastaan uudella samanlaisella tai samanarvoisella nimikkeellä.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi,
- Arkisin klo 9.00-15.00 puh. 040-837 7565.