Blaa!

Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. 

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asia...

Palautukset

Tarjoamme maksuttoman vaihdon 14 päivän sisällä paketin noudosta. Lisätietoja palauttamisesta saat ”Palautukset” –sivulta ja tilauksen mukana tulleesta palautuskortista. Palauttaessasi koko tilauksen tai osan tilauksen tuotteista emme palauta postikuluja. Postikuluja ei palauteta myöskään tilauksista, jotka on toimitettu ilmaisella toimituksella.

Toimitustavat

Suomen Posti | Smartpost, kirje tai postipaketti

PostNord Logistics | MyPack-pakettipalvelu

Hinta 4€ / lähetys, yli 70 euron tilaukset toimitamme veloituksetta. Vaihto on ilmainen. Palauttaessasi koko tilauksen tai osan tilauksen tuotteista emme palauta postikuluja. Palauttaessasi tuotteita tilauksesta tai koko tilauksen, jossa on ollut ilmainen toimitus, emme palauta toimituskulua.

Saat saapumisilmoituksen joko tekstiviestillä tai kirjeellä, kun lähetyksesi on noudettavissa valitsemastasi noutopisteestä. Noutopistevalikoima kattaa kaikki Suomen Postin toimipisteet sekä Siwat, Valintatalot ja Matkahuollon toimipisteet. Saat seurantatunnuksen tilausvahvistuksen yhteydessä, jolla pääset seuraamaan lähetyksen kulkua. Lähetys luovutetaan henkilötodistusta ja allekirjoitusta vastaan. Toimitus kestää tavallisesti 2-6 vuorokautta. Ruuhka-aikoina pidempään.

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan kaikkiin EU:n jäsenmaihin.

Toimitusaika

Tilausten normaali toimitusaika on 2-6 vuorokautta. Ruuhka-aikoina pidempään. Blaa Oy:llä on korvauksetta oikeus olla toimittamatta tuotteita, jotka ovat inhimillisten virheiden tai teknisten ongelmien vuoksi verkkokaupasta tilattavissa, mutta joita ei ole varastossa.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Tarkista paketin ulkoinen kunto heti vastaanottaessasi tilaustasi noutopaikasta.

Reklamoi mahdolliset vauriot noutopaikkaan heti vastaanoton yhteydessä.

Jos toimituksen sisältö on rikkoontunut tai on muusta syystä viallista ota yhteyttä meihin: info@blaa.fi. Korvaamme vialliset tuotteet ainoastaan uudella samanlaisella tai samanarvoisella nimikkeellä.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@blaa.fi,

- Puhelimella numerosta 040-727 4591

Ostoskorisi on tyhjä