Et ole kirjautunut sisään (Kirjaudu)
tuotetta korissa 0

TUOTTEIDEN PALAUTUKSET JA TYYTYVÄISYYSTAKUU


Kiitämme tilauksestasi ja toivomme, että olet siihen tyytyväinen.

Tarvittaessa sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tuotteita neljäntoista (14) päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli haluat palauttaa tuotteita, se on helppoa ja maksutonta.

Tuotteita saa sovittaa ja ominaisuuksia tutkailla kuten se olisi myymälästä ostettaessakin mahdollista tuotteen tai pakkauksen myyntikunnon kärsimättä.


Miten palautan tuotteita?

  • 1) Käytämme Klarnan maksunvälityspalveluita. Seuraa heiltä mahdollisesti saamiasi ohjeita.


  • 2) Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake. Laita se samaan paketiin palautettavien tuotteiden kanssa.


  • 3) Jos olet tilannut tuotteet Postin kuljetuksena sinulle on tullut myös palautusosoitekortti, liimaa se palautettavan paketin päälle. 


  • 4) Voit myös kirjoittaa paketin päälle: Asiakaspalautus, Sopimustunnus 634990, Blaa Oy ja jättää sen sellaisena Postiin.


  • 5) Jos haluat palauttaa PostNordin toimipisteiden kautta (Siwa, Valintatalo, Matkahuolto), ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@blaa.fi saadaksesi tulostettavan palautuskortin.


  • 6) Sinulla on 14 päivää aikaa laittaa tuotteet postiin. Palautamme rahat sinulle rahat välittömästi, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi. Palautuksissa saattaa kestää Postin ruuhkista riippuen muutamasta päivästä muutamaan viikkoon.


Pakkaa käyttämättömät, alkuperäisessä kunnossa olevat palautettavat tuotteet huolellisesti muoviin, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana.

Tarvittaessa voit kysyä lisätietoja sähköpostilla: info@blaa.fi tai numerosta 040 727 4591.